0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
بهترین انتخاب را برای پیچ گوشتی برقی داشته باشید

بهترین انتخاب را برای پیچ گوشتی برقی داشته باشید

همانطور که میدانید ساز کار پیچ گوشتی های برقی به شکلی است که پیچ ​​ها را به سرعت و بدون زحمت در جای خود پیچ کنند . در واقع استفاده از مدل برقی یا شارژی پیچ گوشتی، روال کار را نسبت به مدل دستی آن بسیار تغییر میدهد . ویژگی های دیگری مثل تنظیم گشتاور و تنضیم سرعت چرخش هم شامل این ابزار میشوند. در ادامه به تحلیل و انواع برند های این ابزار می پردازیم .

جزئیات پیچ گوشت های برقی و شارژی

پیچ گوشتی های الکتریکی با تبدیل انرژی الکتریکی به حرکت چرخشی کار می کنند که برای به حرکت درآوردن پیچ ها به مواد مختلف استفاده می شود. به جزئیات ان دقت کنید .

 

منبع تغذیه

 پیچ گوشتی های برقی را می توان از طریق اتصال سیمی به پریز برق یا باتری قابل شارژ تغذیه کرد. مدل‌های بی‌سیم انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌کنند، زیرا می‌توان از آن‌ها در هر مکانی بدون نیاز به منبع تغذیه استفاده کرد.

 

موتور

 در داخل پیچ گوشتی برقی، یک موتور کوچک وجود دارد که نیروی چرخشی لازم برای حرکت پیچ ها را تولید می کند. وقتی برق را فعال می کنید، موتور شروع به چرخش می کند.

 

سیستم دنده

موتور به یک سیستم چرخ دنده متصل است که به کنترل سرعت و گشتاور (نیروی چرخشی) پیچ گوشتی کمک می کند. این به شما این امکان را می دهد که قدرت را بسته به نوع پیچ و موادی که با آن کار می کنید تنظیم کنید.

 

چاک اند بیت

 چاک قسمتی از پیچ گوشتی است که لقمه پیچ گوشتی را محکم نگه می دارد. بر اساس نوع و اندازه پیچ هایی که استفاده می کنید می توانید بیت های مختلفی را وارد کنید. چاک در حین کار، چسبندگی محکم روی بیت را تضمین می کند.

 

ماشه یا دکمه

 پیچ گوشتی های برقی معمولا دارای یک ماشه یا دکمه هستند که با فشار دادن آن، موتور فعال شده و شروع به حرکت پیچ می شود. برخی از مدل ها دارای محرک های سرعت متغیر هستند،

 

پیچ گوشتی‌های برقی معمولاً با تنظیمات گشتاور قابل تنظیم عرضه می‌شوند که به شما این امکان را می‌دهد که میزان نیروی اعمال شده هنگام رانندگی پیچ‌ها را کنترل کنید. این ویژگی کمک می کند تا از سفت شدن بیش از حد یا جدا شدن پیچ ها جلوگیری شود و از یک روکش مطمئن و حرفه ای اطمینان حاصل کند. برخی از مدل ها حتی دارای چراغ های LED داخلی هستند تا دید در مناطق تاریک تر را بهبود بخشند.

 

مقایسه پیچ گوشتی سیمی و پیچ گوشتی شارژی

هر کدام از این ابزار های دوست داشتنی یک سری قابلیت  و ویژگی دارند .بیایید پیچ ​​گوشتی های سیمی و شارژی را با هم مقایسه کنیم:

 

پیچ گوشتی های سیم دار

 

منبع تغذیه

 پیچ گوشتی های سیم دار با وصل کردن به پریز برق و ازطریق سیم، تغذیه می شوند. این یک منبع تغذیه مداوم و قابل اعتماد را فراهم می کند و نگرانی در مورد عمر باتری یا شارژ مجدد را از بین می برد.

قدرت و قوام

 پیچ گوشتی های سیم دار اغلب قدرت و گشتاور بیشتری نسبت به مدل های شارژی دارند. از آنجایی که آنها مستقیماً به یک منبع الکتریکی متصل هستند، می توانند عملکرد ثابتی را در طول کار ارائه دهند.

زمان اجرا نامحدود

 با یک پیچ گوشتی سیمی، لازم نیست نگران تمام شدن شارژ باشید. تا زمانی که به پریز برق دسترسی دارید، می توانید به طور نامحدود از پیچ گوشتی استفاده کنید.

کمتر قابل حمل

 سیم تحرک پیچ گوشتی های سیمی را محدود می کند و آنها را کمتر قابل حمل و عمدتاً برای کارهای نزدیک منبع تغذیه مناسب می کند.

هزینه کمتر

 پیچ گوشتی های سیمی در مقایسه با مدل های بی سیم مقرون به صرفه تر هستند زیرا به باتری یا سیستم شارژ نیاز ندارند.

پیچ گوشتی شارژی

باتری

پیچ گوشتی های شارژی با باتری های قابل شارژ کار می کنند و آزادی حرکت و انعطاف پذیری را برای کار در هر مکانی، حتی بدون دسترسی به پریزهای برق، فراهم می کنند.

قابلیت حمل

عدم وجود سیم پیچ گوشتی های شارژی را بسیار قابل حمل می کند.

 

خوب همانطوره مشاهده میکنید پیچ گوشتی های برقی ( سیمی ) به نسبت بهتر از مدل شارژی خود عمل میکنند. عموما برای مصارف خانگی و یا برای مشاغلی مثل نصابی پرده یا تعمیرکاران سیار خودرو مدل پیچ گوشتی های شارژی بیشتر به کار می آید . اما وقتی صحبت از بخش تولیدی یا مونتاژ به میان می آید ، این پیچ گوشتی برقی است که بسیار به کار می آید.

 

خرید پیچ گوشتی برقی

پارامتر های مهمی برای خرید یک پیچ گوشتی برقی خوب وجود دارد که با توجه به آنها دیگر دچار اشتباه در انتخاب خود نمی شوید . به موارد یر دقت کنید .

 

قدرت و گشتاور

 به دنبال مدلی باشید که قدرت و گشتاور کافی برای رسیدگی به انواع پیچ‌ها و موادی که معمولاً با آن‌ها کار می‌کنید ارائه می‌دهد. قدرت و گشتاور بالاتر، امکان پیچ‌کاری آسان‌تر و کارآمدتر را فراهم می‌کند.

 

تنظیمات سرعت و گشتاور قابل تنظیم

 داشتن تنظیمات سرعت و گشتاور قابل تنظیم می تواند مفید باشد زیرا به شما امکان می دهد عملکرد ابزار را بر اساس وظیفه در دست سفارشی سازی کنید. برای کارهای ظریف یا دقیق، ممکن است تنظیمات کمتری را بخواهید، در حالی که مواد سخت تر ممکن است به تنظیمات بالاتری نیاز داشته باشند.

 

راحتی و ارگونومی

پیچ گوشتی سیمی که در دست شما احساس راحتی می کند می تواند در استفاده طولانی مدت تفاوت زیادی ایجاد کند. مدل هایی با طراحی ارگونومیک، دستگیره های لاستیکی یا ویژگی هایی که خستگی دست را کاهش می دهند را در نظر بگیرید.

 

اندازه و وزن

بسته به ماهیت پروژه های خود، ممکن است وزن دستگاه ایده آل شما متفاوت باشد . قاعدتا دستگاه های سبک برای کار راحت تر هستند . اما همیشه سبک بودن نشانه خوب کار کردن دستگاه نیست و ممکن است قدرت لازم بری کار شما را نداشته باشد .

بهترین دریل پیچ گوشتی برقی

خوب تا اینجا با ماهیت و ویژگی یک پیچ گوشتی مناسب آشنا شدید و آماده یک انتخاب حرفه ای برای کسب و کار خود هستید . ما در مجموعه ابزاریست  ودربخش دسته بندی پیچ گوشتی برقی، نمونه هایی از پیچ گوشتی های برقی با کیفیت را برای شما معرفی میکنیم تا در انتخاب راحت تر عمل کنید.

پیچ گوشتی های برقی بی اس دی

پیچ گوشتی برقی بی اس دی مدل 102LB یک مدل پیچ گوشتی مستقیم ساخت چین با توان 710 وات، سرعت گشتاور 1000 دور در دقیقه که کارایی خوبی برای مصارف کارگاهی دارد.

پیچ گوشتی برقی بی اس دی مدل 101 مدلی دیگر از برند بی اس دی  با سرعت گردش آزاد 1500-1100 در دقیقه و وزن 1.13 کیلوگرم که مناسب بخش مونتاژ می باشد .

پیچ گوشتی های برقی تک

پیچ گوشتی برقی تک مدل PS635s ساخت کشور چین با 60 وات توان مصرفی و سرعت گردش آزاد 900 تا 1350 دور در دقیقه و قابلیت کنترل سرعت ، محصولی قابل اعتماد برای حرفه ای ها به حساب  می آید.

پیچ گوشتی برقی تک مدل DC6230PS نمونه دیگر از کمپانی تک که یک پیچ گوشتی مستقیم به حساب می آید با یک کابل 3 متری، 18 وات توان و سرعت گشتاور 1600 دور در دقیقه که قابلیت چپ گرد و راست گرد را نیز دارد .

پیچ گوشتی برقی مستقیم هیپوتی

پیچ گوشتی برقی مستقیم هیپوتی مدل  PH635S ابزاری با 240 ولت برق ورودی و توان 60 وات ، 975 گرم وزن و بازه سرعت آزاد 900-1350 که به شما کمک میکند در زمان کمتری کار خود را انجام دهید .

 

حرفه ای انتخاب کنید

با توجه به اهمیتی که شما عزیزان برای کسب و کار خود قائل هستید و همیشه تلاش میکنید بهترین کیفیت را برای ابزار های مصرفی خود انتخاب کنید، مجموعه ابزاریست در پی چندین سال کسب تجربه در هدف گذاری برای برند های برتر با ارائه بهترین قیمت بازار ، توانسته جوابگوی خواسته های شما کاربران حرفهای در بخش ابزار باشد.