0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
خرید ابزار با فاکتور رسمی

شرایط ویژه خرید با ارائه پیش فاکتور و فاکتور رسمی برای شرکت ها و سازمان ها در مجموعه ابزاریست

روند تامین محصولات در بخش ابزار ، یکی از مهمترین مسائل برای شرکت ها و سازمان ها به شمار می آید که دلیل آن تهیه محصولی با کیفیت ، همراه با ضمانت و البته مناسب ترین قیمت است .  ما در مجموعه ابزاریست در تلاش هستیم به ساده ترین و سریعترین شکل ممکن تمامی نیازهای شرکت ها در بخش ابزار را برطرف کنیم .

روند خرید برای شرکت ها به چه صورت است ؟  

1-  مشاوره برای انتخاب بهترین گزینه

معمولا شرکت ها در دو مورد برای خرید ابزار آلات دچار مشکل میشوند .

  • عدم اطلاعات کافی در مورد ابزار های تخصصی برای کارهای تخصصی        
  •  آشنا نبودن  با ابزارهای بروز و برند های جدید         
  • به تاخیر افتادن روال خرید به دلیل تامین نبودن کالا از مرجع

فروشگاه ابزاریست با بهره مندی از بهترین مشاوران در مجموعه خود و همچنین تامین به موقع تمامی کالا طبق فاکتور درخواستی از طرف شرکت ها ، همکاری مستمر همراه با اطمینان را برای شما عزیزان رقم بزند .

2-  ارسال درخواست محصول و مشخصات شرکت

بعد از ارائه  مشاوره در مورد محصولات مورد نظر ، شما عزیزان مشخصات  شرکت خود را برای ارسال پیش فاکتور و  تنظیم فاکتور رسمی ، به مجموعه ارسال مینمایید.  

3-  ارسال پیش فاکتور از طرف مجموعه ابزاریست

پس از دریافت مشخصات ابزار آلات درخواستی ، در سریع ترین زمان ممکن پیش فاکتور درخواستی برای شرکت مورد نظر  برای نهایی شدن روال خرید ارسال میشود.

4-  مراحل پرداخت و تامین کالا

مجموعه ابزاریست پس از دریافتی مبلغ از طرف شرکت مورد نظر ، طی بازه زمانی چند ساعت یا یک روز کاری ( بسته به موارد فاکتور ) تمامی محصولات را در مرحله ارسال قرار میدهد .

5- تنظیم فاکتور رسمی

اما مرحله نهایی  تنظیم فاکتور رسمی با کسر مبلغ قانونی مالیات است. شما عزیزان میتوانید بدون نگرانی از شرایط مالیاتی و دریافت فاکتور رسمی ابزار و تجهیزات خود را خریداری کنید  .

 کلام آخر

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پیش فاکتور و مراحل فاکتور رسمی ، با شماره های 66170631 - 66170618 و شماره واتس آپ 09121751503 در ارتباط باشید .